torsdag den 29. september 2011

Sølvræv

Dette skønne skøre kvindemenneske af en læge skrev den anden dag en kommentar til mit indlæg om den brune ræv. Hun skrev: "Øh.... "jeg synes også godt om den!"... hm.. det virkede sgu ikke! Jeg troede ellers lige, jeg kunne de magiske ord! Den er fed fed fed! Ville gerne selv have en sølvræv eller en orange :) Sælger du mønster? "
Det er helt og holdent hendes "skyld at jeg nu kan klæde mig med en lækker sølvræv om skyldrene - tak for tippet :)




Med hensyn til mønster er jeg ved at finde én der kan trykke mønsteret op i  ca 65 x 100 cm- men har hidtil kun fået et tilbud på 200 kr for ét tryk - det er måske lige i overkanten.
Har du nogle ideer til hvem der kunne hjælpe med det?

Kh Laura

12 kommentarer:

  1. Tryk kan jeg desværre ikke hjælpe med... Selvom jeg ville ønske, at jeg kunne. Et sådan mønster må jeg simpelthen eje! Jeg er nået til den konklusion, at min lysebrune ræv i skabet ikke kan leve uden en soulmate.

    Synes kombinationen af sort, hvid og grå i form af en sådan sølvræv er lige i ræveøjet! Godt klaret, Laura!

    SvarSlet
  2. Med lysebrun ræv menes: http://2.bp.blogspot.com/__klNwoNQoZA/So0IBxX7lrI/AAAAAAAAAuo/cklUXY0ehf4/s400/r%C3%A6v.jpg

    SvarSlet
  3. Hvor stort er mønstret? Kunne du ikke bare få det printet hos en normal kopi-butik? :) Eller har jeg misforstået noget?

    Helene, den trøje du linker til er også bare for fed! Hvor er den fra?

    SvarSlet
  4. Den er fra Monki. Købt forrige vinter. Den findes også i en rød ræv på en sort bluse :o) Jeg er super glad for den og printet mister ikke farve. Lauras ræv har bare det ekstra!

    SvarSlet
  5. Amen, du er jo bare hyper kreativ! Den er bare mega cool den ræve trøje. Jeg er helt klart køber på dit super produkt :-)

    SvarSlet
  6. Helene. Helt enig, den har overhovedet ikke det samme som Lauras ræv, men stadig super fin :)

    Jeg ville også være meget interesseret i at købe en ræv, hvis det lykkes :)

    SvarSlet
  7. Hvor er den fed! :)
    Er simpelthen så vild med dine ræve-trøjer!! :)

    SvarSlet
  8. Hahaha hvor er du sød og sjov! Den er skøn!! Sejt med en sølvræv! Må jeg godt være lidt stolt over idéen? Du bliver monsterlækker i den! Kender ikke nogen, men tænker!

    SvarSlet
  9. Hej dygtige Laura.
    Prøv at høre hos f.eks. et ingeniørfirma eller en tegnestue, de har plottere/kopimaskiner der laver tryk på over 1 m i bredden og lige så lang som rullen med papir er.. mange steder ville de nok være glade bare de fik kage.

    Hav en skøn dag.

    SvarSlet
  10. Sej ræv!
    Jeg er vild med selve kjolen og ville høre, hvor du har fundet mønsteret og om du vil sælge/dele det med mig?
    Ikke ræven, bare kjolen.

    Dejlig blog :)

    SvarSlet
  11. NEJ hvor er den bare FED. også den orange. Kunne du finde på at lave en man kunne købe? jeg ville ELSKE den!!

    Desværre er jeg ikke så god til at sy så det der med mønster hjælper ikke så eget :(

    katrine

    Katrinestampe.blogspot.com

    SvarSlet
  12. jeg vil også gerne købe en færdig syet en ... meget gerne

    SvarSlet