torsdag den 3. november 2011

Mamas corner

Jeg har i længere tid forsøgt at finde frem til en løsning som kan give mig mit eget 'rum' med plads til alle mine sysler.
Vores hjem er under ombygning så muligheden for et rigtigt rum eller værelse er ikke eksisterende. Jeg har været mange muligheder igennem, se fx HER. Men nu tror har jeg fundet en løsning som vil fungere - jeg har fået mit eget hjørne i stuen.
 Farfars gamle skrivebord med matchende stol.
 Den smukkeste maskinestrikkede pude lavet af Søde TanteBlaa.
Mit nyeste yndlings billede - malet af dette fantastiske kvind'folk
Mit nyeste møbel. Det überlækre gamle køkkenskab som i sidste uge blev leveret på adr af hende HER. Skufferne er pimpet med graziela stof. Hylderne skal have lidt maskingtape på kanterne ellers får det lov at stå som det er.
Så mangler jeg bare at fylde mit enorme krea-lager over i skufferne. Ihh, det bliver smadder godt.

KH Laura

9 kommentarer:

  1. Det dér kan KUN blive godt!! God krealyst!!

    SvarSlet
  2. Det tegner til at blive et rigtig godt krea-hjørne, du får dig er. :) Puden er fantastisk flot - jeg er helt vild med den støvede blå og knapperne i samme stof!

    SvarSlet
  3. Ej hvor ser det bare fedt ud!! Lækre møbler! Sådan et skrivebord ville jeg elske..:)
    Der skal du nok få mange dejlige timer;)
    KH

    SvarSlet
  4. Heeey, hvis man får sådan et kreahjørne, så vil jeg meget gerne have skabet tilbage HA HA

    Skønt ser det ud, hvad med at komme til krea klippe klister dag, her inde i storbyen d.12.11?

    SvarSlet
  5. Fedt med et kreasted, hvor alt ikke skal flyttes, hvergang familien skal spise. Tillykke med det - glæder mig til at se det, når du får fyldt hylderne ud :o)

    SvarSlet
  6. Det bliver bare kanon flot...
    Glæder mig til at se det helt færdigt.

    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  7. Her har jeg også kreaplads i stuen, indtil den dag oprinder, hvor vores tilbygning står færdig og der bliver plads til os alle sammen.
    Men det skal nok blive et rigtig fint hjørne til alle dine kreativiteter:-)

    SvarSlet
  8. Hvor er det fint! Og skønt at se, vi er nemlig også igang med at lave et mikro-hjørne i stuen. Dog slet ikke så fint som dig, men jeg er bare lykkelig for at få en plads til min symaskine! :-)
    Det er nogen skønne møbler, for ikke at snakke om køkkenskabet. WOW!

    Det kan være, jeg skal på udkig efter noget hylde/reol værk til mig. Ideen er nemlig super.

    SvarSlet
  9. Hov, det er jo "min" pude! ;) Sikke et fint hjørne det bliver! Sådan et skråskab drømmer jeg også om. :)

    SvarSlet