lørdag den 28. januar 2012

Kærlighed på pind

Valentiens dag nærmer sig - og nej det rager mig en papand, men jeg bliver alligevel inspireret af tanken bag den amerikanske tradition.
Jeg vil i de kommende uger give nogle bud på hvordan man kan bruge DENNE DIY til forskellige ting.
 I dag vil jeg viser jeg en buket hjerter. 2 hjerter syet sammen og sat på et grillspyd.
Samle flere af dem i én buket eller brug dem enkelte vis sammen med fx friske blomster.

Valentins dag eller ej. Hvem ville ikke blive glad for lidt kærlighed på pind.

Kh Laura

12 kommentarer:

  1. Ej, hvor er de skønne! :)

    Gid jeg kunne hjælpe sådan nogle.

    Christina / frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Nice spring inspiration! So lovely :-) J.

    SvarSlet
  3. Genial :)
    Jeg har Give away med cakepop -og de her ligner meget :) (kom og vær med)
    Rigtig fin ide.

    SvarSlet
  4. Hvor er de herlige, skønne farver :)

    SvarSlet
  5. "Kærlighed på pind" - Hvor sødt :)

    SvarSlet
  6. Sikke dog en sød ide, hvor ser det godt ud! Det kan da kun gøre lykke .-)

    SvarSlet
  7. Det er virkelig en super idé. Jeg har også brugt din diy rigtig meget!

    SvarSlet
  8. Jeg elsker den ide. Hvor er de bare fine:-)

    SvarSlet
  9. Hvor ser det godt ud med hjerter/kærlighed i buketten!

    SvarSlet