tirsdag den 25. oktober 2011

Lopper, stoffer og skøn med-blogger

Weekenden bød på lopper af den usædvanlige slags.
En gul sag til 'samlingen'.
 En stor skøn blå sag fra Kartell
 Lidt stoffer blev det også til.
Bamse og Kyllin´g i voksen str med pudevår. Det har en plet/afblegning ca midt på. Bytter/sælger gerne.
 Det fineste print i de skønneste farver -som slet ikke kommer til sin magt her på billedet. En hel ny-gammel metervarer. Jeg har to stk på ca 140 x 160 cm som jeg gerne bytter/sælger.
 Sidst men ikke mindst -en ´lille hyldest til blog-land og dets fantastiske 'indbyggere'. MosterPip havde sat dette fantastiske skab til salg, jeg faldt straks for det men logistiken om at få fragtet skabet tværs over Sjælland fik mig til at tøve.
MosterPip skrev il mig i går eftermiddag at hun i dag, tirsdag, skulle til Vordingborg og at hun gerne ville komme forbi med skabet. - Pia, du er en stjerne.
Jeg har været på arbejde hele dagen og kommer hjem og finer denne skønhed sat i vores lade. Jeg KNUSELSKER det og har allerede hængt det op (hvis ikke lige det var fordi manden synes han skulle lave noget andet først).
Skabet er født med låger som jeg har taget af, jeg er vildt med den grønne farve det har invendigt og har besluttet mig for ikke at gøre noget videre ved det. Måske lige tapesere lågerne, men det er også det.

Åh hvor er jeg glad for det skab og mine fine nye lopper.

Kh Laura

16 kommentarer:

  1. Heldig kartøffel er du ;)

    Ihhh jeg GLÆDER mig til at gense dig på lørdag!!!!!!!!!!!

    SvarSlet
  2. Ej sikke nogle skønne fund. Jeg er helt vild med den gule kuffert :o)

    SvarSlet
  3. Fandt du seriøst en Kartelle lampe på et loppemarked!?? Heldige dig! Og skabet er jeg også ret misundelig på:)

    SvarSlet
  4. Godt, du blev glad for skabet.
    Hvis det kunne lade sig gøre, ville jeg gerne bytte med din lade :))

    SvarSlet
  5. Super fede fund du har gjort dig!? Har lagt et link til din smølfeopskrift inde på min nye DIY blog - http://juliarungediy.blogspot.com/
    Håber det er i orden med dig :o)
    Vh. Julia

    SvarSlet
  6. Hold sgu da helt op hvor nogle fede sager. jeg har også sådan en gul madkasse og Ælsker den! :-)

    SvarSlet
  7. Wauuuu lækre sager - er viiildt misundelig på den gule madkasse :-)

    SvarSlet
  8. Det var da nogen super gode fund...
    Jeg er vild med det skab.
    Ønsker mig et til mit krea rum, når det skal laves om.

    Ha´en dejlig aften.

    Knus Susi

    SvarSlet
  9. Fandt du den lampe på et loppemarked???? Virkelig skønne sager du har hamstret!

    SvarSlet
  10. Hej!

    Jag tipsar om en tävling hos mig där jag lottar ut retrotyger!

    Kram
    Monya

    //blueeiz.blogg.se

    SvarSlet
  11. Sikke nogle skønne lopper -især den gule madkasse. Skøn skøn farve.. skal jeg til at have noget mere af hjemme hos mig :-)

    SvarSlet
  12. Wow, vildt at du fik kartell lampen på lopper. Har selv den grønne version over spise ordet. Er simpelthen så nysgerrig. Hvad mon du dog gav for loppe lampen. (kan slet ikke begribe man kan gøre sådan nogle fund)

    Skabet er også rigtig fint, og fedt i fik løst logistikken. Skal det males?

    SvarSlet
  13. Tak for alle de fine kommentar.

    JA, det er nogle usædvanlige og super lopper.

    Jeg måtte slippe 100 kr for skabet - den er en smule ridset men ikke noget man ser.

    Skabet får lov at stå som det gør - måske skal skufferne have lidt tapet

    SvarSlet
  14. Kartell på en lopper? WOW hvor lopper du?
    Og den gule sag; I <3 it! Dejlige lopper!

    SvarSlet