torsdag den 13. oktober 2011

Skind hjerte lapper


Jeg har været heldig. Jeg har fået fingrene í en masse ægte skind lapper der alle er hjerteformet.
De findes i farverne rød, lys beige, mørk marine, mørke brune, sorte og meleret lys læder farvet. Alle hjerter er ca 10 cm høje.
Blogger driller lidt vel rigeligt så i må nøjes med det ene billede foreløbig.

Jeg vil rigtig gerne dele glæden ved disse fantastiske lapper med jer og sælger dem i par til 50 kr inkl porto.
Skriv mig en mail hvis du er fristet - jeg har ikke uanet mængder så det foregår efter først til mølle princippet.


Jeg har rigtig mange planer med hjerterne både som lapper på knæer og albuer, men også som pynt på div - tænker at 4 kan sættes sammen til et kløver.

Kh Laura

6 kommentarer:

  1. Hvor er de skønne! De kunne være rigtig søde på et par bukser på knæerne :)

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne købe et par brune og et par sorte

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne købe et sæt røde.
    Kh Tina

    SvarSlet
  4. Hej Laura

    Jeg vil gerne købe 2 sæt røde - har skrevet en mail til dig.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  5. HAPS! Et sæt brune til mig tak.

    Hav en dejlig dag..

    PS. er du helt gået fra mønsteret igen?

    SvarSlet
  6. Hvor er de bare fine, jeg tror især de vil være skønne på knæene på et par bukser :-)

    SvarSlet