mandag den 24. oktober 2011

Uld giver sunde børn - Give Away

Jeg er blevet spurgt om Buster og jeg vil teste Ängelamarks uld undertøj til børn. Jo, det vil vi da gerne.
Änglamarks uldundertøj er 100 % økologisk og af en lækker kvalitet. Det virker umiddelbart rart at have mod huden og designet er stilrent og enkelt. Buster og jeg ser frem til at han hopper i de lange underbukser - så frostvejr kom bare.

Jeg er så heldig også at få sponsoreret dette fine sæt uldundertøj til piger. Änglamark pige-pants vejl.pris 59,95 kr og Änglamark pige-undertrøje uden ærmer vejl.pris 99,95 kr. Kunne du tænke dig at vinde dette fine sæt i str 104 - 110 skal du blot ligge en kommentar her under.

Jeg finder en vinder torsdag den 3. nov.

Kh Laura

62 kommentarer:

  1. da blir jeg førstemann! og håper det bringer lykke videre i ditt lotteri :)

    SvarSlet
  2. Jep-jeg hopper også på! Begge mine børn er "uld børn" :-)

    SvarSlet
  3. Det passer lige til min ældste datter:)

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne være med her, har nemlig en tøs der bruger str 104, og ville da være super lækkert med et ekstra sæt uld undertøj, har aldrig prøvet dette mærke.

    SvarSlet
  5. Hvor er I heldige. og ja tak, vil gerne det fine sæt!

    SvarSlet
  6. det vil jeg da rigtig gerne have fingrene i til min datter :D

    SvarSlet
  7. Det er jo lige størrelsén! :)
    Jeg er med!

    SvarSlet
  8. Det er lige Annas størrelse :)

    SvarSlet
  9. Det vil jeg gerne vinde :).

    SvarSlet
  10. Det vil vi dælandutme gerne vinde! Det er lige min datters aka Vingummibamsens størrelse!!

    SvarSlet
  11. Det vil jeg gerne have fingerne i :-)

    SvarSlet
  12. Aaaaj, det er også min Astrids størrelse - og vi er i forvejen glade for Änglamarks uldtøj, så kom frisk!

    SvarSlet
  13. Jeg vil gerne være med!
    Kh. Tania (taniaoster@hotmail.com)

    SvarSlet
  14. Jeg vil gjerne vinne! :-) :-)

    SvarSlet
  15. Vil være med og håber på at vinde :)

    SvarSlet
  16. Det er lige min datters størrelse, så jeg vil gerne være med.

    SvarSlet
  17. Det ser superlækket ud, så jeg tror da vi springer med på vognen og håber vi vinder det lækre undertøj.

    SvarSlet
  18. Jeg kender en dejlig pige, der lige kunne bruge det, så jeg vil også rigtig gerne være med :)

    SvarSlet
  19. Kender en lille størrelse, der ville blive rigtig glad for sådan et sæt!:)

    SvarSlet
  20. Jamen jeg har da en lille dame i den størrelse

    SvarSlet
  21. Meget fint sæt. Vil gerne være med.

    SvarSlet
  22. Lækkert sæt. Jeg kender en som bestemt kan bruge sådan et sæt så jeg deltager gerne.

    Kh Mette

    SvarSlet
  23. Mægtig gerne - så fint :-) louiselebeck@gmail.com

    SvarSlet
  24. Perfekt! Lige Thilde- Maries størrelse.

    SvarSlet
  25. jeg vil også gerne deltage:) mail:heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Det vil jeg gerne vinde til mit barnebarn :-)

    SvarSlet
  27. Nåhr, det er da super sødt! Sejt at øko uld ka købes til sådan en pris, jeg er enig i det gir sunde børn :)

    SvarSlet
  28. Rigtig fint sæt - som lige kunne passe min datter;-)
    Anne Sofie
    asjacobsen_2000@yahoo.com

    SvarSlet
  29. Vi vil også rigtig gerne vinde det fine sæt uldundertøj til vores Alma. Vi har alle sæsonen brugt uld, og det er virkelig fantastisk..

    Kærligst Maria

    SvarSlet
  30. Det ser bare så lækkert ud det uldtøj:)
    Jeg vil meget gerne deltage.

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  31. ville jeg da frygtelig gerne vinde :)

    SvarSlet
  32. Det vil jeg gerne vinde til min datter.

    Mai-Britt
    maibrittnollin@gmail.com

    SvarSlet
  33. Fine sager - jeg er gerne med :-)

    SvarSlet
  34. Hvor er det fint, det vil jeg gerne vinde til min Alberte:) Hilsen Hanne (44488383@vip.cybercity.dk)

    SvarSlet
  35. uh ja jeg vil også gerne være med :)
    kh Emma

    SvarSlet
  36. Det er lige det jeg mangler. Så jeg vil også gerne være med i konkurrencen. Og så passer det lige i størrelsen.
    Herligt.

    SvarSlet
  37. Det ville da være dejligt at give tøsen på:)
    Mvh Katrine Gunnersen, Trinsling@forum.dk

    SvarSlet
  38. Det vil min datter Kaya gerne hoppe i. Hilsen en, der også er mor til en Buster - dog en noget ældre en af slagsen (han er 8)

    SvarSlet
  39. Farve og str passer lige til Silke så krydser for hun vinder
    Charlotte mor til Silke
    charlotte.lundberg@live.dk

    SvarSlet
  40. Super at også findes til børn. Har lige købt 2 par lange underhylere til mig selv. Overvejer om mine børnebørn skal have en blød pakke under juletræet ;-))
    farmorsusanne@gmail.com

    SvarSlet
  41. Jeg vil som flittig Änglamark-forbruger med glæde kaste mig over dette sæt til min lille prinsesse inde i maven :-)

    klinge20@hotmail.com

    SvarSlet
  42. Det ser rigtig fint ud og uldundertøj er bare godt. Jeg er mormor til to piger som altid bruger det. Det kunne være rigtig dejligt at vinde sådan et sæt.
    Mange hilsner
    Marianne
    mamoni@get2net.dk

    SvarSlet
  43. Ihh min lille prinsesse ville blive så glad for et sæt pink uld undertøj... :-)
    Så det kunne jeg godt tænke mig at vinde..
    sif@karlby.com

    SvarSlet
  44. Så fint! Er stor fan
    noenneb@hotmail.com

    SvarSlet
  45. Also I sign up for these super candy.
    I have 2 girls :)
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet
  46. Hej! Jeg vil da gerne vinde dette undertøj til mit barnebarn Sofie
    bodiljacobsen@post.letnet.dk

    SvarSlet
  47. Hej :-) Det ville være fantastisk at vinde sådan et sæt til min store pige, nu hvor vinteren står for døren.
    Sroerp@ofir.dk

    SvarSlet
  48. Det vil klæde min søn og glæde mit moderhjerte:)
    Kh
    tussenos@hotmail.com

    SvarSlet
  49. Jeg prøver og håber at vinde dette dejlige varme sæt til min datter.

    SvarSlet
  50. Passer også lige her, xèr fingre ;-)

    SvarSlet
  51. Der står jo Dagmar på det sæt :-)

    SvarSlet
  52. Det vil jeg da smadder gerne vinde :o) Håber heldet er med mig..
    bodil.furbo@gmail.com

    SvarSlet
  53. det vil varme til vinter, håber jeg vinder
    sroka@galnet.dk

    SvarSlet
  54. Det ville være så dejligt at vinde et lækkert uldsæt til at holde min lille pige varm:D

    SvarSlet
  55. Vil da gerne lade min datter afprøve, om sættet kan matche det uldne undertøj fra Askeladen i Århus, vi ellers har været så glade for. Nu er vi nemlig flyttet laaangt væk fra den slags skønne butikker! Faktisk så langt væk at den eneste SuperBrugs i miles omkreds netop er lukket hér i september, da kundegrundlaget åbenbart ikke kunne sikre butikkens overlevelse - suk...

    SvarSlet
  56. Jeg prøver lykken :-)

    lykkeridder@live.com

    SvarSlet
  57. Mit lille barnebarn Karen på 7 måneder vil se skøn! ud i det smukke sæt. Og det vil holde hende dejligt varm hele vinteren ...

    SvarSlet
  58. ville være dejligt til mit barnebarn
    kirstenaakerman@hotmail.com

    SvarSlet
  59. Ja, det vil jeg gerne vinde :)

    SvarSlet
  60. Harmke van den Akker8. november 2011 kl. 16.53

    Mig ogsaa!!

    SvarSlet