mandag den 29. august 2011

Jeg kan godt lide mandage..



  • Når Buster selv beder om at komme ned til dagplejeren selvom jeg havde luftet tanken om at holde ham hjemme.
  • Når jeg er heldig på dagens loppejagt.
  • Når jeg kan glæde en med-blogger med en mail.
  • Når min mor kommer hjem fra weekendtur med en bunke skønne stoffer.
  • Når en ældre mand på vej ind i Netto, som et kort øjeblik rammes af et skybrud, tager mig i hånden og med det største smil siger "Det støver ikke derude".
  • Når posten kommer med en uventet fantastisk gave fra en med-blogger.
  • Når jeg kan bruge dagen på kreative sysler.
  • Når jeg ved jeg skal på arbejde dagen efter.
Rigtig god mandag

Kh Laura

11 kommentarer:

  1. Wow - smukke sager :-) Det er helt sikkert en dejlig mandag du har dig!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. På arbejde i morgen - vil det sige at du ikke er arbejdesøgende mere? (Som du skriver i din profil) Er et tillykke med jobbet på sin plads?

    SvarSlet
  3. Ja, mandage er gode. Min fridag!!
    Skønt at knægten er glad for sin dagpleje.

    Fortsat god dag.

    SvarSlet
  4. Tillykke med jobbet, Laura!

    SvarSlet
  5. Ej søde - jeg fik slet ikke skrevet til dig !! Nå men det var som tak for Legostoffet ;-)

    Vildt lækre sager du har fundet/fået!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  6. Det er da lykke, når du så oven ikøbet også har fået job - tillykke

    SvarSlet
  7. -Og du kan tro jeg blev glad ;) Men hey, tillykke med job. Do tell!?

    SvarSlet
  8. Herlig mandag:0)
    Må dag vist snart på loppetur "nede syd på"
    Håber tirsdag kan måle sig med mandag.

    SvarSlet