tirsdag den 2. oktober 2012

Mors værksted #2

Som I kan læse i indlægget HER er jeg så stjerne heldig at få mit helt eget værksted. Det er meget snart færdigt og klar til at jeg for alvor flytter ind.

Flere har spurgt om billeder - så her kommer lidt som det ser ud idag (Inkl. rod, støv m.m)
Tapetet er fra RetroVilla.dk

Kæresten har opfundet store skønne skuffer med hjul der passer ind under stråvæggen.
Brædtet på væggen er til at montere et højt klippebord på som kan slås op og ned.

Under vinduet kommer en lang bordplade fra væg til væg

Gulvet er et fyretræs gulv der er blevet malet i en skøn dueblå farve.
Hullet i væggen er indgangen til et lille loftrum til opbevaring.

Behøver jeg fortælle at jeg GLÆDER mig til det er færdigt ?

18 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare skønt ud!
    Mon ikke det lille hul indbyder til leg?

    SvarSlet
  2. Hvor ser det fint ud... uha elsker de der skuffer. måske skulle jeg ønske mig sådannet nogle, vi har rigtig meget skrå væge. ha en dejlig aften

    SvarSlet
  3. Skide smart at udnytte pladsen med de skuffer. Det bliver da bare helt vildt lækkert, når det er færdigt. Der ser også ud til at være noget dejligt lys.

    Klem Pernille - pescno.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hvor ser det bare lækkert ud, Laura! :)
    Er selv ved at få lavet et arbejdsværelse og nørj, hvor det kribler i fingrene nu...

    SvarSlet
  5. Super lækkert rum du får dig :)

    SvarSlet
  6. Hej Laura.

    Er sikker på det blir en hitter ;o) Skufferne i skunken er da en fantastisk smart løsning, opbevaringsplads kan man aldrig få for meget af. Jeg har selv et lign. rum som har gjort jeg er blevet SÅ meget mere produktiv :o) Glæder mig til at se photospam af dit færdige værelse :o)

    KH Anette

    SvarSlet
  7. Hvor bliver det lækkert og skønt med lyseblåt gulv!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  8. Det ser så fedt ud!! Heldige dig!! De der skuffer er geniale. Når vi engang får renoveret vores overetage (der går årevis...suk), drømmer jeg om sådan nogle :-)

    SvarSlet
  9. Spændende spændende. Dejligt når det bliver færdigt. Jeg har linket til din blog fra min egen i dag, da jeg fremviser en kær smølf, som jeg fik opskriften på af dig, tak for det.
    Vh.
    Karen

    SvarSlet
  10. Hold da op hvor har jeg ventet længe på et kig mere. Det bliver jo skønt skønt med skønt på! Og hvor er det et fint og charmerende hul :-)

    SvarSlet
  11. Nøj hvor er det skønt. Jeg kan sørme godt forstå at du næsten ikke kan vente.

    SvarSlet
  12. Hold op det ser lækkert ud, hvem der bare havde pladsen til et lille værksted.

    SvarSlet
  13. Det ser ud til at blive superlækkert. Drømmer også om et lækkert krea-værelse, men det har desværre lange udsigter. Glæder mig til at se det færdige resultat.

    SvarSlet
  14. Uuuuh.. det bliver vel nok lækkert, glæder mig til opfølgende billeder ;)

    SvarSlet
  15. Det ser super godt ud, fantastisk ide med de skuffer(0:

    SvarSlet