tirsdag den 13. september 2011

Frøer i aftensmaden

Vi havde været ude og grave kartofler op i går aftes til aftensmaden i dag. Spanden med kartofler og gulerødder har stået ude på trappen natten over og i den tid var der flyttet en lille fyr ind.
Buster og jeg stod og skraldede kartofler da han pludsellig gjorde store øjne og sagde; "Mo, mo, moar? àh dét?". Chok, det er altså ikke hverdag man ser en lille frø i sin håndvask.

Godt Buster opdagede den - ellers var den endt i aftensmaden :)

Kh Laura

11 kommentarer:

  1. Haha, hvor er den sød ;)
    Godt i ikke kom til at spise den!! :)

    SvarSlet
  2. Der er da heller ikke meget kød på den. Tilbage i naturen, lille ven :-)

    SvarSlet
  3. Vi har dem også i haven i stort antal, og havde forleden aften pludselig en i stuen!. jeg mener nu, at det er tudser og ikke frøer...

    SvarSlet
  4. En sød lille vortefyldt tudse.
    Godt min yngste ikke følger med ved dig, for hun har fobi for disse "kære" væsener.....

    God tirsdag.
    Kirsten

    SvarSlet
  5. Ej føj! Er bare ikke god til frøer... Godt Buster opdagede den. :-)

    KH Tine

    SvarSlet
  6. Ha ha hvor griner :0) tror jeg var blevet lidt paf hvis jeg havde stået med den ha ha

    SvarSlet
  7. åhh de så søde. Lea og jeg var også nede og gøre ren i kælderen i vores nye hus. -og vupti dupti der kom lige hoppende 2 små tudser alla denne. ihh jeg elsker altså frøer og tudser. -og det gør Lea heldigvis også. Men godt den ikke røg med i aftenmaden. ;-)

    SvarSlet
  8. He he, ja frølår er jo ellers en delikatesse;-)

    SvarSlet
  9. Der er ikke meget frølår over den lille basse :-)

    SvarSlet
  10. Heksemutter lod en tudse riste som en ren karusse....

    SvarSlet
  11. Hvor hyggeligt! Og sødt faktisk, men måske på en lidt ulækker måde alligevel, der er jo trods alt tale om et dyr i aftensmaden på samme irriterende og ulækre måde som en flue i suppen :)

    SvarSlet