tirsdag den 13. november 2012

Alt om håndarbejde

Jeg er meget beæret over at have fået lov til at mænge mig med nogle af de store 'håndarbejds guruer' i Alt om håndarbejdes store julenr. 
Jeg bidrager med min klejne DIY som du finder HER og kan da løfte sløret for at jeg også har bidraget til de næste 2 nr af kreativt strik :)
 Jeg er meget begejstret for det store julenr. Synes tit at man kun kan bruge en brøkdel af ideerne og opskrifterne i div magasiner men denne gang er det noget andet. Magasinet er spækket med opskrifter og inspiration der står i kø for at blive prøvet af.
Enormt dårligt billede. Beklager :)
De fine juletræer på ranken er fra magasinet - en super nem og hyggelig opskrift.

Mangler du juleinspiration kan jeg anbefale 'alt om håndarbejdes' julemagasin 2012.
(nej, dette er ikke et sponsoreret indlæg - jeg er bare meget begejstret )

KH Laura

6 kommentarer:

  1. Sejt at du er med i bladene FEDT. Tror da lige jeg må have fingrene i dette nr.

    SvarSlet
  2. Sikke en ære! Hvor er det fedt for dig :)

    SvarSlet
  3. Kan man kun købe bladet over nettet eller findes det i nogle butikker?

    SvarSlet
    Svar
    1. Næ næ det findes i de fleste blad shops

      Slet
  4. Ååååh..... vil du ikke lave en diy på disse fine juletræer? De er simpelthen så søde, og dem er jeg nødt til at have hængende til jul!

    SvarSlet