onsdag den 21. november 2012

Waldorf stjerner

Der er ret meget tid til det kreative i øjeblikket da jeg desværre er blevet sygemeldt frem til min barsel pga bækkenløsning. Øv, det er SKIDE irriterende, for at sige det på godt dansk. Jeg bliver nødt til at affinde mig med det og forsøge at hygge mig med pludseligt at skulle gå hjemme.
 Den anden dag foldede jeg et par Waldorf stjerne og et kig på dem genne ruden ud til vinduet hjælper lidt på humøret :)
Vejledningen til stjernerne fandt jeg HER - de er virkelig nemme at folde og pynter skønt.
En "uhyggelig" glasdør mellem bryggers og fyrrum og også bliver shinnet lidt op her hjemme.

Der er langt tid til lillesøster kommer ud, sådan føles det i hvert fald, men jeg forsøger at få det bedste ud af ventetiden - selvom det er svært.

Kh Laura

4 kommentarer:

  1. Kære Laura,
    fine stjerner du har lavet!

    Jeg er ked af at høre, at du har fået bækkenløsning. Det ramte også mig i anden graviditet (ingenting i første) og det er så træls at være så begrænset. Det kender jeg alt til. Heldigvis slipper de fleste af med det igen ved fødslen, men man skal godt nok passe på sig. Jeg passede godt på, men har alligevel døjet lidt efter fødslen, hvilket jo heldigvis sker for de færreste. Og jeg er så glad for nu at jeg passede godt på, så det ikke er værre :) Men egentlig bare en opfordring herfra til at lytte til din krop og passe godt på dig selv. Heldigvis kan man jo stadig blogge og hækle med bækkenløsning :D

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. Øv, at du har fået bækkenløsning - har haft det i begge graviditeter, og har stadig lidt gener her 6 år efter sidste fødsel :-( Men, men, akupunktur er en rigtig god hjælper, hvis du har mulighed for det. Jeg fik gratis behandlinger gennem mit jordemorcenter, og det kan give en rigtig god smertelindring...

    Nårh ja, og fine stjerner ;o) Vi har nogle hængede i vinduet på gæstetoilettet :o)

    SvarSlet