lørdag den 17. november 2012

Julegaver


Buster har mange fætre og kusiner som selvsagt skal have julegaver. I vores familie er det kun børnene der får gaver på tværs af familierne men det er i sig selv en stor økonomisk post.
I år har jeg valgt at børnene får hjemmelavede gaver og jeg er faktisk færdig i god tid. Jeg er blevet meget gode venner med jersey og symaskinen har ikke stået stille siden jeg "knækkede koden".
10 stk - de sidste to unger får noget andet hjemmegjort

Til drengene

Til pigerne

Til de mindste
Jerseyen er købt hos Malika-rosa.dk, funkjogging.dk og stof2000. Priserne (og kvaliteterne) svinger mellem 99 - 189 kr pr m og de er alle syet efter Minikreas T-shirt mønster.

Så nu kan det godt blive jul - jeg er klar.

KH Laura

10 kommentarer:

  1. Heldige børn i din familie!

    Det er nogle virkeligt skønne bluser :)

    Håber at du fik min mail om at din pakke er vel ankommet.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. Hvor ser det fint ud altsammen! :) Og stort tillykke med, at du har knækket koden. Har du nogle fif? Jeg hader, hader, hader jersey ... :) KH K

    SvarSlet
  3. Hold op de er fine!... vi er da i familie er vi ikke ;-)
    Mine unger gad i hvert fald godt have så fine julegaver!

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine. Det kunne da være man skulle blive gode venner med jersey og sy natkjoler. De er nemlig r..dyre!

    SvarSlet
  5. Virkelig lækkert tøj - gad da godt at mine børn skulle have dem i julegave ;-)
    Hilsen
    Pernille

    SvarSlet
  6. Super flotte julegaver :-) Hvordan knækker man den kode???

    SvarSlet
  7. Hvor er de super flotte:-)

    SvarSlet
  8. rigtig flotte.

    Ja den der kode kunne jeg også godt bruge... Hehe..

    SvarSlet
  9. Hold da op, hvor har du været produktiv! Meget lækkert ser det ud, det hele. Jeg har endnu ikke turde kaste mig ud i det der med Jersey..

    SvarSlet