lørdag den 3. november 2012

Snapshots fra værkstedet

Vi er så småt ved at være HELT færdige med mit nye værksted og jeg glæder mig til at vise det frem i "fuld figur" men inden da viser jeg her lidt snapshots.
Loppefund, arvestykker og blogger gaver

Knapper og nips klar til brug

Arvet kommode -ELSKER den

Tapet fra Retrovilla.dk, arvet stol (der skal males) og smækre tapetter og papirer

Loppefund, egen designet lampe og tavle

Værkstedslampe pimpet med træperler, loppefund og dejlige minder

KH Laura

3 kommentarer:

  1. Hold fast hvor bliver det lækkert, Laura! Fuld af charmerende ting, farver og skønne muligheder for mange timers leg. Ville ønsker at mit eget hobbyrum var lige så godt på vej...er igang med at arbejde på det.

    Fantastisk weekend!

    /Louise

    SvarSlet
  2. Det bliver du glad for. Tillykke.

    Hilsen
    Kirsten

    SvarSlet
  3. Forstår godt du elsker den kommode - den er fantastisk!! Jeg elsker også skuffedarier af enhver art : )

    SvarSlet