fredag den 9. november 2012

Kløver og sky

Vi skal til fødselsdag i weekenden og jeg har valgt selv at lave fødselsdagsgaven til den 2 årig fødselar.
Jeg har syet en trøje i det fantastiske jersey med kløver. Troede faktisk ikke jeg ville kunne enes med det jersey, da jeg tidligere har oplevet det som super bøvlet at have med at gøre, men det gik forbavsende godt (med stor hjælp fra Harekanin og Avekatten, TAK) og jeg er godt tilfreds med resultatet. Den er ikke perfekt men har virkelig fået blod på tanden (som min man også kan følge med i på Instagram :) )

Inspireret fra Pinterest og BareWunderbars fine skyer har jeg lavet en lille feminin krammesky til fødselaren. Ansigtet er tegnet på med tekstilpen.
 og den har fået fine lyseblå hæklede sko på.

Med en gammel billedlotteri brik og lidt stempler har jeg lavet en lille vaske anvisning - er der en der ved hvor man kan finde talstempler til en fornuftig pris?
Håber fødselaren bliver glad for gaven

Vi vil tage forskud på weekenden og kører i Lalandia og lege lykkelig familie.
God weekend

Kh Laura

6 kommentarer:

  1. Hvor er den fin, den bliver hun glad for.
    Rigtig god tur til Lalandia

    SvarSlet
  2. Hvem der bare var 2 år igen og kunne få så fin en gave(0:

    SvarSlet
  3. Sikke en skøn gave lige fra hjertet! Mener at du kan finde billige stempler på eBay, det var måske en mulighed?

    Kh Mette

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare en skøn gave!

    SvarSlet
  5. Sikke skønne gaver du har lavet. Der er ikke noget bedre end hjemmelavede gaver, hvor man kan se, der er lagt hjerte i.

    Jeg har købt et stempelsæt med både bogstaver og tal hos cchobby til 99 kr. Jeg var forbi Tiger butikken sidste dag der havde de også et stempel sæt, men husker ikke om det kun var med bogstaver.

    SvarSlet